joi, 17 octombrie 2013

Acoperisul Perfect



                              Acoperisul perfect


    Multa lume se intreaba ce fel de tigla este cea mai buna . Eu pot spune ca , acum o luna am schimbat acoperisul casei mele si a fost cea mai inteleapta decizie pe care am luat-o in ultimul timp pentru locuinta .

    Acoperisul se deteriorase din cauza timpului , inlocuindu-l cu ceva mult mai bun .

    Pentru mine , tigla metalica Metigla de la Coilprofil reprezinta o adevarata schimbare in viata mea deoarece , cu un design modern si elegant , cu o greutate foarte scazuta si cu o rezistenta marita , aceasta reuseste sa ma multumeasca peste masura asteptarilor mele.

    De 10 ani Coilprofil face persoanele ca mine fericite , intrucat anul acesta se aniverseaza un deceniu de la infiintarea acestei minunate companii profesioniste .

    Cu o garantie de 10 ani si cu durata de viata a tiglei metalice de 50 ani , pot spune ca m-a lasat efectiv fara cuvinte !
    
    Tigla a fost montata foarte repede si usor , demonstrandu-mi din nou profesionalitatea firmei si al angajatilor .

    Cel mai mult imi place simulatorul de culori al site-ului , respectiv  CULORI  ce m-a ajutat extrem de mult in alegerea culorii perfecte preferintelor mele .

   Culorile alese pentru casa mea au fost : 


      Prin intermediul acestei postari tin sa le urez celor de la COILPROFIL multumiri pentru tot ceea ce fac !


   

2 comentarii:

  1. Foarte buna postarea. Ai reusit sa scrii un articol informativ la superlativ ca sa spun asa... Mult succes iti urez in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place viziunea acoperisului perfect acoperit cu tigla metalica.

    RăspundețiȘtergere